סיוע בגיבוש מבנה העבודה הכולל מבנה היררכי ברור, תכנים ומבנה של פרקים ספציפיים כגון סקירת הספרות, פרק הסיכום והדיון, התקציר. כל זאת בהתאמה למבנים המקובלים לפי תחום הידע וסוג העבודה (הצעת מחקר, עבודת מסטר, דוקטורט, מאמר, מחקרים איכותניים וכמותיים).
הקפדה על כתיבה אינטגרטיבית, מחיקת חזרות מיותרות, אמירות גורפות ללא ביסוס, סתירות פנימיות ואמירות בנליות.
הקפדה על כללי הציטוט, כתיבת רשימת המקורות בהתאם לסטנדרט הנבחר (כגון APA, MLA, CMS).
ניסיון עשיר בעבודה עם סטודנטים בעלי צרכים מיוחדים, כגון: סטודנטים עם לקויות למידה, דיסלקציה, הפרעת קשב וריכוז, ואף קשיים נפשיים.
סטודנטים ואף מרצים זקוקים לעתים לסיוע בכתיבה נכונה של מראי מקום ורשימת המקורות, בהתאם לכללים המוגדרים בסטנדרט הנדרש בתחום ידע מסוים, או בפקולטה ספציפית, כגון APA, MLA, CMS, וכן בפורמטים ייחודיים המקובלים לפעמים בפקולטות שונות.